بسم الله الرحمن الرحیم
شنبه ۲۵/اسفند/۱۴۰۳
09011290913
tittle
لطفا توجه داشته باشید که قیمت های داخل سایت جزئی می باشند برای دریافت قیمت کلی و همکاری با ما تماس بگیرید.| ما متخصص ترین افراد را دور هم جمع کرده ایم تا پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت را هر دو با هم به شما عرضه کنیم.
افزودن کالای جدید شما
دسته بندی تمامی کالاها arrow

اوقات شرعی امروز نهاوند

۰۵:۰۶:۴۸اذان صبح
۰۶:۲۸:۳۰طلوع آفتاب
۱۲:۲۶:۰۸اذان ظهر
۱۸:۲۴:۱۹غروب آفتاب
۱۸:۴۲:۰۳اذان مغرب
۲۳:۴۵:۳۴نیمه شب شرعی

اوقات شرعی فردای نهاوند

 

» بازدید امروز: 1
» بازدید دیروز: 69
» بازدید 7 روز: 810
» بازدید 1 ماه: 2069
» بازدید کل: 17705

تبلیغات متنی:

لبتاب شما را به بالا ترین قیمت خریداریم

فروشگاه روزاستوک 09011290913

نهاوندمارکت

نمایندگی پخش عمده کاغذ گلاسه در نهاوند و استان همدان. با ما تماس بگیرید 09011290913

asd

برای درج تبلیغتان در این قسمت ثبت نام کنید
پرسش‌های متداول

پرسش‌های متداول
حساب کاربری

1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور،یا شماره موبایل و کلمه عبور وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "ویرایش اطلاعات" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
برای تغییر ایمیل، با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@nahavandmarket.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
پاسخ: لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.
3- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش

1- دوست دارم از روزاستوک خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟
پاسخ: با کمی تحقیق و پرسجو از دست اندر کاران این سایت می توانید مطمئن باشید که این سایت توسط افرادی اداره می شود که با نیت پاک و با شرافت به کار در این سیستم می پردازند. ما به دنبال جلب اعتماد شما هستیم و به اعتماد شما نیازمندیم . علاوه بر سابقه روزاستوک، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت روزاستوک با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین روزاستوک با بیش از 1 سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از هزاران مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده . بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد روزاستوک استفاده کنید.
2- آیا برای خرید از روزاستوک، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 20 تا 6 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

4- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
پاسخ: روزاستوک با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن مطلع شوید.

5- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ: بله، ولی ممکن است تهیه آن کمی بیشتر از موعد مقرر طول بکشد.

6- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

7- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با روزاستوک تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش روزاستوک با شما تماس خواهند گرفت.

8- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: بله ، این امکان هم برای خریدارانی که قادر به ثبت سفارش از طریق اینترنت نیستند فراهم شده است
شما میتوانید با شماره های درج شده در سایت یا واحد فروش تماس حاصل نمایید

کالاهای عرضه شده در روزاستوک

1- آیا کالاهایی نظیر تلویزیون که نیاز به نصب و راه اندازی دارند توسط روزاستوک در هنگام تحویل نصب و راه اندازی می‌شوند؟
پاسخ: معمولاً نصب این گونه کالاها در صورتی که شرکت سازنده یا توزیع کننده آنها سرویس نصب توسط کارشناسان آموزش دیده را لازم بداند، توسط شرکت یا نمایندگی‏‌های مربوط ارائه می‌‏شود. البته بسیاری از کالاها با وجود دفترچه راهنمای موجود در داخل جعبه و فرآیند نصب و راه اندازی ساده آنها، اصولا نیازی به نصب و راه اندازی توسط کارشناس آموزش دیده ندارند.
روزاستوک تنها وظیفه دارد سفارش را به مشتری تحویل نماید و نصب همه ی کالاها در حیطه تخصص ما نیست.

2- آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟
پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت روزاستوک با وضعیت "موجود" مشخص شده، در انبار روزاستوک موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته به ندرت برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.در صورتی که نتوانیم آن را در زمان مقرر برای شما تهیه کنیم به شما اطلاع داده خواهد شد.

3- آیا تعداد خرید از یک کالا در روزاستوک محدودیتی دارد؟
پاسخ: به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در روزاستوک وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

4- پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که بسیاری از کالاها در چین تولید می‌شوند.

5- آنلاک فکتوری (unlock factory) چیست و آیا آیفون‏‌های ارایه شده در وبسایت روزاستوک آنلاک فکتوری هستند؟
پاسخ: آنلاک فکتوری یعنی دستگاه شما از طرف شرکت اپل به طور قانونی قابلیت استفاده از هر سیم کارتی را داراست. کلیه گوشی‌های موبایل اپل در روزاستوک فقط به صورت آنلاک عرضه می‌شوند و با هر سیم کارتی قابلیت استفاده دارند.

پرداخت

1- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
پاسخ: شما به صورت نقدی، بانکی یا اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله اطلاعات پرداخت شیوه پرداخت خود را انتخاب کنید.
همگی کاربران روزاستوک می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت روزاستوک، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت روزاستوک برای همه کاربران وجود دارد. در صورتی که سفارش را بصورت پرداخت درب منزل ثبت کرده باشید میتوانید بعد از تحویل گرفتن سفارش مبلغ را به مامور پست پرداخت نمایید

2- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ: شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت روزاستوک، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

3- آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟
پاسخ: بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان روزاستوک به مشتری اعلام خواهد شد.

4- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

5- آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

6- آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی روزاستوک از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

7- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت روزاستوک امن است؟
پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از روزاستوک که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:.
- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

ارسال سفارشات

1- سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟
پاسخ: در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست یا تیپاکس ارسال می‌‏شوند . برای لوازم خانگی سنگین نظیر لباسشویی ،ظرفشویی و یخچال و همچنین انواع تلویزیون و سینمای خانگی فقط از طریق باربری مخصوص روزاستوک امکان پذیر و هزینه ارسال کالا ها بسته به قیمت و نوع کالا متغیر است که در هنگام ثبت سفارش به اطلاع خریدار میرسد

2- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
پاسخ: هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است . شما می توانید برای آگاهی به اداره پست یا تیپاکس شهر خود مراجعه کنید.

3- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ: زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 1 الی 7 روز متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.
درباره سفارش‏‌های با آدرس تحویل تهران، شما می‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید.

4- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟
پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.
زمان رسیدن ارسال‏‌ها پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 1 الی 7 روز متغیر است.
5- می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به روزاستوک به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ: بله،

6- سفارشات چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟
پاسخ: همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، در اولین ساعات کاری به پست تحویل داده میشوند و رسید پستی از طریق SMS و ایمیل به شما اطلاع داده میشود

7- آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
http://itemtracking.post.ir
گارانتی

در روزاستوک اکثریت کالاها بدلیل گمرکی نبودن آنها دارای گارانتی نمی باشند با این حال پس از بررسی های انجام شده تعدادی از کالاها را با گارانتی معتبر داخل ایران عرضه نموده ایم که شرایط گارانتی و نمایندگی را در توضیحات همراه کالا عرضه میشود .
تعدادی دیگر نیز از کالا ها دارای گارانتی تعمیر و تعویض ویژه روزاستوک هستند
قیمت

1- آیا قیمت محصولات در سایت روزاستوک به روز هستند؟
پاسخ: بله، روزاستوک به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

2- آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟
پاسخ: بله،شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت همکاری با ما تماس بگیرید

3- آیا قیمت‌‏های روزاستوک نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟
پاسخ: سیاست قیمت‏ گذاری در روزاستوک مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در روزاستوک کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از روزاستوک برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در روزاستوک قیمت‌‏هایی منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند.

4- آیا در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است به دلایلی مانند نوسان قیمت ارز، مبلغ ثبت شده تغییر کند؟
پاسخ: در صورتی که قیمت کالایی پس از ثبت سفارش کاهش یابد، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‌‏شود.

سبد خرید

/__\

سبد

خرید